خانم فریده اندرواژ در تهران

اهداف نویسنده از کتاب

براساس این روش هماهنگی بین چشم و دست به آسانی صورت می گیرد در این دفتر کودکان هر چه را می نویسند نامی برای آن انتخاب کرده و بعد با کلمه نویسی،ترکیب نویسی وسپس با جمله نویسی آشنا می شوند
این دفترها در جلدهای مختلف با نوعی نقاشی،خط کشی وچیدمان حساب شده طراحی شد.کودکان بر مبنای این ساز و کار ساده در عین حال دقیق می توانند به آسانی نوشتن و خواندن را بیاموزد و بدون خستگی ودلزدگی آن را به خاطر بسپارند
براساس طراحی این دفتر،دانش آموزان و نیز علاقه مندان در هر رده ی سنی( اعم از اولیا ومربیان) می توانند با یادگیری و پیروی از الگوهای ارائه شده،درست نویسی وزیبا نویسی در نوشتار را آغاز کرده و بیاموزند.
این سادگی سبب می شود،تا حافظه ی دیداری کودکان از راه تجسم، نقش انگاری حروف و خطوط ساده، تقویت شده از همه ی توانایی های ذوقی، بصری و شنیداری آنان در آموزش الفبا بهره گرفته شود.
لازم به یادآوری است این دفتر با کمک وهمکاری سرکار خانم الناز شیر دل عبدالملکی آموزگار با تجربه و منتخب جشنواره های تدریس برتر تهیه شد.

این اثر با نوعی خط کشی نوین طراحی شد تا کودکان بر مبنای ساز و کاری ساده و در عین حال دقیق و یکدست، بتوانند صاف بنویسند و از ترکیب یکدست نوشته های خود لذت ببرند.
در تدوین این دفتر ها آموزش خوشنویسی و زیبا نویسی برای اولیا ومربیان در نظر گرفته شده تا این طریق هنر زیبا نویسی به کودکان نیز انتقال یابد.
آموزش شیوه ی درست نویسی در این دفتر کمک به آموزش شماری از آموزگاران عزیزی است که احیانا به خط تحریری کتاب درسی تسلط کامل ندارند.
اولیای محترم برای پیشرفت بیشتر فرزندانشان می توانند از روی تمرین این دفترها آنان املا بگویند در پایان از خانواده های گرامی تقاضا می شود برای تمرین بیشتر، دفتر ساده، ساده ی خط دار و معمولی در اختیار فرزندان قرار دهند تا آنها فقط به برگه های دو خط عادت نکنند.

یادگیری خوب در هر کاری،نیازمند صرف وقت وتمرین است اگر فشار دست دانش آموزی بر روی مداد زیاده از حد باشد در صورت پاک کردن کلمات اثر مداد روی کاغذ باقی می ماند این گروه از دانش آ موزان جهت رفع این مشکل باید پیوسته از مدادهای نوک تیز استفاده کنند
چنانچه دانش آموزی هنگام نوشتن و بنابر عادت، مداد را به صورت غیرعادی ونادرسا در دست بگیرد
تلاش در تصحیح آن را نداشته باشید، در صورت اصرار شما به تغییر در شکل دست گرفتن مداد، ممکن است دانش آموز هم از نوشتن دل زده و روی گردان شود، این اشکال رفته رفته ودر سنین بالاتر، با میل و اراده ی دانش آموز بر طرف خواهد شد
یادگیری بهتر، موثرتر، سریع تر، حفظ و تداوم یادگیری است، بنابراین مشق آسان روش یا وسیله ای است برای تسلط فرد در یادگیری

با کتاب جامع وکامل مشق اسان با مشکلات زیر خداحافظی کنید

❌بدخطی
❌عدم تمرکز
❌درشت نویسی یا ریز نویسی

خانم فریده اندرواژ در تهران

خانم فریده اندرواژ مدرس مدرسه شایستگان رازی منطقه یک تهران پذیرش آموزش مجازی برای داوطلبان از سراسر کشور30 سال سابقه اموزش در حوزه کودکان ونوجوانان پشتوانه و اعتبار ماست از اعتماد شما سپاسگزاریم .

✅*اولین مرکز تخصصی خط کودک زیر نظر فریده اندرواژ ✅*دارنده گواهینامه فوق ممتاز از انجمن خوشنویسان ایران ✅*با ۲۰ سال سابقه تدریس در مدارس و کسب رتبه اول در جشنواره الگوهای تدریس برتر استان ✅*آموزش خط تحریری پیش دبستانی بدون خواندن حروف کلمات (به روش تلفیق کلمات با نقاشی و فرم) ✅*آموزش قلم درشت (نستعلیق) ✅*آموزش خط شکسته تحریری ✅*آموزش تخصصی خط تحریری بزرگسالان ✅*آموزش خط تحریری از پیش دبستانی تا بزرگسال ✅*خط قلم درشت از مقدماتی تا فوق ممتاز

آموزش تمامی خطوط (نستعلیق،شکسته،نسخ و ثلث) دوره آموزش 12جلسه (بزرگسال) دوره آموزش ۶ الی ۷ ماه تمام خطوط نستعلیق، شکسته و نسخ اولین مرکز تخصصی آموزش خوشنویسی کودک و نوجوان به شیوه کاملا نوین